wat en hoe (willen) ervaren lerarenopleiders leren?
Quinta Kools (Lector); Jurrien Dengerink
Connecting higher education, business and research to develop a future educational ecosystem
R.A. Adboel (Docent); S.R.G. Kawarmala (Docent); I. Verwaal (Docent)
Eliciting mentor and pre-service teachers’ practical knowledge using teacher-tagged classroom situations
Niek Bogert (Docent); Frank Crasborn (Lector); Jan van Bruggen (Lector); Wim M.G. Jochems
Inzicht in professionalisering
Quinta Kools (Lector); Marina Bouckaert-den Draak (Lid Lectoraat); Marly Gootzen (Lid Lectoraat); Ilona Mathijsen (Lid Lectoraat); Rita Schildwacht (Lid Lectoraat); Kennedy Tielman (Lid Lectoraat); Veronique van de Reijt (Lid Lectoraat)
De krijtlijnen van het speelveld (2014)
Steven Vos; Jeroen Scheerder
Speech characteristics after palatal closure in subjects with isolated clefts: an exploration in Uganda
Anke Luyten (Docent)
Groeien in de beroepsrol als lerarenopleider
Quinta Kools (Lector); Véronique van de Reijt
Autisme, een andere wereld
Suzanne Rouwhorst (Student)
Participatory design for (and with) persons with dementia
E.J.M. Wouters (Lector)