Onderzoek naar kinderen met klompvoet stap verder
Petra Merkx (Stafmedewerker); Benedicte Vanwanseele (Onderzoeker)
Formatief evalueren in het basisonderwijs
Jordy de Haas; Gwen Weeldenburg
Formatief evalueren
Gwen Weeldenburg; Menno Slingerland
Sociodemographic factors influencing the use of e-health in people with chronic diseases - summary
Eveline Wouters (Lector); Fabienne Reiners (Student); Lisette Bouw (Docent); Janienke Sturm (Lector)
Professioneel leren met impact
Willem Maurits (Docent); Maud Slaats (Docent)
'Bloggen in het onderwijs'
Tons Fleuren (Docent); Danielle Quadakkers (Stafmedewerker); Gisa de Jonge (Stafmedewerker)
Gait kinematics in children with Ponseti treated clubfeet, relapse clubfeet and healthy controls using the Oxford Foot Model
Lisa van Oorschot; Benedicte Vanwanseele; Lianne Grin; M. van der Steen; A. Besselaar
Wel of geen cijfers geven?
Lars Borghouts
Critical hours and important environments
Teun Remmers (Docent); Carel Thijs; Dick Ettema; Sanne de Vries (Lector); Menno Slingerland (Docent); Stef Kremers
Running apparel consumption explained
Erik Thibaut; Steven Vos (Lector); Jeroen Scheerder