Articulation and resonance in relation to timing of palatal closure.
H. Vermeersch; K. van Lierde; E. D'haeseleer; K. Bettens; S. de Ley; G. Galiwango; A. Hodges; Anke Luyten (Docent)
Zin in begrijpend lezen
Monique Lamper (Onderzoeker)
Professionaliseren in feedback door feedback
Lilian Spijkerman (Onderzoeker)
Change Management
Jan Lubberding; Erik Kaptein; Ir Rob van Stratum (Docent)
De bestaansvoorwaarden
Rob Stratum (Docent); Erik Kaptein; Jan Lubberding
De gespecialiseerde generalist
Huib Fens (Docent); Marinke Marcelis (Docent); Christianne Niesten (Docent); Davey Schoute (Student)
Inzicht in professionalisering
Quinta Kools (Lector); Marina Bouckaert-den Draak (Lid Lectoraat); Marly Gootzen (Lid Lectoraat); Ilona Mathijsen (Lid Lectoraat); Rita Schildwacht (Lid Lectoraat); Kennedy Tielman (Lid Lectoraat); Veronique van de Reijt (Lid Lectoraat)
wat en hoe (willen) ervaren lerarenopleiders leren?
Quinta Kools (Lector); Jurrien Dengerink
Connecting higher education, business and research to develop a future educational ecosystem
R.A. Adboel (Docent); S.R.G. Kawarmala (Docent); I. Verwaal (Docent)
Eliciting mentor and pre-service teachers’ practical knowledge using teacher-tagged classroom situations
Niek Bogert (Docent); Frank Crasborn (Lector); Jan van Bruggen (Lector); Wim M.G. Jochems