How teacher education institutions cope with challenges of teaching and learning in the digital age.
Nanda van der Stap; Jeroen Bottema; Maurice Schols; Bas Bakker; Hans van Bergen; Jan-Willem Doornenbal; Joke Voogt; Anna Tomson; Michael Nieweg
Articulation and resonance in relation to timing of palatal closure.
H. Vermeersch; K. van Lierde; E. D'haeseleer; K. Bettens; S. de Ley; G. Galiwango; A. Hodges; Anke Luyten (Docent)
Trendrapport Open Education 2014
Nicolai van der Woert (Stafmedewerker); Ria Jacobi (Stafmedewerker); Hester Jelgerhuis
Zin in begrijpend lezen
Monique Lamper (Onderzoeker)
Professionaliseren in feedback door feedback
Lilian Spijkerman (Onderzoeker)
Taal en diversiteit
Dr. Anne Kerkhoff (Lector)
Leren van vreemde talen in een veranderende wereld
Kristi Jauregi Ondarra (Lector)
Toekomstonderzoek in methodisch en organisatorisch perspectief
Patrick van der Duin (Lector)
wat en hoe (willen) ervaren lerarenopleiders leren?
Quinta Kools (Lector); Jurrien Dengerink
Connecting higher education, business and research to develop a future educational ecosystem
R.A. Adboel (Docent); S.R.G. Kawarmala (Docent); I. Verwaal (Docent)