Communities of practice: pedagogy and internet-based technologies to support educator's continuing technology professional development in higher education
Maurice Schols (Docent)
Hoe leraren (in opleiding) 'context based' chemieonderwijs beschouwen: een verkenning binnen de M.Ed.-lerarenopleiding scheikunde
Kennedy Tielman (Docent); Rutger van de Sande (Lector); Guido Mollen (Docent)
Fuzzy Control - niet zo vaag als gedacht
Corné Govers; Hans Nas; Peter Klijn
Economie & geluk
Paul van Kempen (Docent)
PlayFit: Designing playful activity interventions for teenagers
Dr. Janienke Sturm (Lector); Prof. Dr. Ben Schouten (Lector); Dr. Tilde Bekker; Rob Tieben (Docent); Menno Deen (Docent)
Using teacher-generated tags of classroom situations to elicit mentor and pre-service teachers' practical knowledge
Dr. Frank Crasborn (Lector); MA Niek van den Bogert (Docent); Dr. Jan van Bruggen (Lector)
Gelegenheid alleen maakt nog geen dief. Theoretische, methodologische en operationele suggesties voor een integrale benadering van winkeldiefstal
dr. Jeske Nederstigt (Docent)
The Changing Role Of The Innovative Teacher
Dr. Ir. Hay Geraedts (Docent); Drs. Ing. Ricardo Abdoel (Docent)