Handelingsgebieden, een inleiding
van Hartingsveldt, Margo (Lectoraat Ergotherapie - Participatie En Omgeving); van Hartingsveldt, Margo; Kos, Daphne; le Granse, Mieke
Het Person-Environment-Occupation-Performance (PEOP)-model en het PEOP Occupational Therapy Process
van Hartingsveldt, Margo (Lectoraat Ergotherapie - Participatie En Omgeving); Pellegrom, Sanne (Lectoraat Ergotherapie - Participatie En Omgeving); van Hartingsveldt, Margo; Kos, Daphne; le Granse, Mieke
Assessment-instrumenten in ergotherapie
van Hartingsveldt, Margo (Lectoraat Ergotherapie - Participatie En Omgeving); Kos, Daphne; van Hartingsveldt, Margo; Daphne Kos; Mieke le Granse
Feral Drifting with Lonja Wetlands: Fragments of More-than-Human Cohabitation
Dolejšová, Markéta; Hee-jeong Choi, Jaz (Lectoraat Civic Interaction Design); Botero, Andrea; Chewie; Mitrović, Ivica; Roth, Mia; Čerina, Tonči
Putting participation first: The use of the ICF-model in the assessment and instruction of L2 pronunciation
Ilvi Blessenaar (Onderzoeker); Lizet van Ewijk (Onderzoeker)
Promoting nurses' behaviour change in nutritional care
Debbie ten Cate (Onderzoeker)
Het spiegelpaleis van data
Levien Nordeman (Onderzoeker)
Robots in education
Matthijs Smakman (Onderzoeker)
Exploring practical knowledge
Carl Cederberg; Kåre Fuglseth; Edwin van der Zande (Onderzoeker)
The professional as an interpreting subject
Cok Bakker (Lector); Edwin van der Zande (Onderzoeker)