Verdeling macht en waarde maakt of breekt circulaire economie
Mark Beumer (Onderzoeker); Antoine Heideveld (Onderzoeker); Renz Akkerman (Onderzoeker); Jeske Nederstigt (Onderzoeker); Jaco Quist (Onderzoeker); Gert Rebergen (Onderzoeker); Ruben Vrijhoef (Lector); Cees Withagen (Onderzoeker); Arnold Tukker (Onderzoeker)
Leren beoordelen binnen de opleiding Leraar Lichamelijke Opvoeding
Menno Slingerland; Gwen Weeldenburg; Lars Borghouts
Toegenomen aandacht voor een beweegvriendelijke omgeving
Maartje Kunen; Anneke von Heijden-Brinkman; Steven Vos; Joost Welten; Ingrid Wijntjens
Kinderen brengen ‘hun’ plek in kaart
Marian Blankman (Lid Lectoraat)
Effectieve beweegstimulering op basisscholen
Dave van Kann; Sacha Verjans-Janssen; Sanne Gerards; Stef Kremers; Steven Vos
“Als je echt in gesprek gaat, ga je mensen raken”
Machteld de Jong (Lector)
Participatie verder ontleed (deel 4)
Gerben Helleman
Groepsleerkracht wil een vakleerkracht
Jurgen Lammertink; Lars Borghouts
Explainable AI
Martin van den Berg (Lid Lectoraat); Stefan Leijnen (Lector)
Gids in de informatiestorm
M.A.L.E. (Marianne) Hermans; A.A.J. (Jos) van Helvoort (Onderzoeker); Anne van den Dool