wat en hoe (willen) ervaren lerarenopleiders leren?
Quinta Kools (Lector); Jurrien Dengerink
Connecting higher education, business and research to develop a future educational ecosystem
R.A. Adboel (Docent); S.R.G. Kawarmala (Docent); I. Verwaal (Docent)
Eliciting mentor and pre-service teachers’ practical knowledge using teacher-tagged classroom situations
Niek Bogert (Docent); Frank Crasborn (Lector); Jan van Bruggen (Lector); Wim M.G. Jochems
Geen loopcultuur zonder lichte loopinfrastructuur?
Jeroen Scheerder; Julie Borgers; Bart Vanreusel; Steven Vos (Lector)
Sportdiensten in beeld
Jeroen Scheerder; Steven Vos (Lector); Hanne Vandermeerschen; Marjolein van Poppel
Speech characteristics after palatal closure in subjects with isolated clefts: an exploration in Uganda
Anke Luyten (Docent)
Groeien in de beroepsrol als lerarenopleider
Quinta Kools (Lector); Véronique van de Reijt
Participatory design for (and with) persons with dementia
E.J.M. Wouters (Lector)
Field research on cognitive decline and the use of technology by older adults
S.T.M. Peek (Onderzoeker); S. Aarts (Docent); E.J.M. Wouters (Lector)
Bètadidactiek
dr. Rutger van de Sande (Lector)