Praktijkgericht onderzoek voor reflectieve professionals
Dr. Rob de Lange; Dr. Hans Schuman (Lector); Dr. Nicolien Montesano Montessori
De betekenis van nabijheid. Een onderzoek naar informele zorg in een volksbuurt
Lilian Linders (Lid Lectoraat)
NLP op het werk voor dummies
Everard van Kemenade
Tot hier .. en nu verder
ir.ing. Ruud Thelosen (Docent)
Methoden voor sociaal-pedagogisch hulpverleners
van de Sande; Lisette van der Poel; S. de Roos; Schavemaker; J. Bassant; Marieke Linnebank; van Tol; M.H. van Dinther; Jos Terhaag; D. Behrend; Warring; W. van Houten
Leren arrangeren en ontwikkelen van digitaal leermateriaal. Module voor de lerarenopleidingen
drs. Tom van der Geugten (Docent)
The skilled mentor
Frank J.A.J. Crasborn (Docent); Paul P.M. Hennissen (Lector)
Innovative learning for innovation
Dr. Ir. Hay Geraedts (Docent)
Niet achter het behang, maar wat dan? Methodiek doelgerichte opvoedingsondersteuning.
drs. Christa Nieuwboer (Docent)
Marktgerichte sportbonden: een paradoX?
Marije van 't Verlaat (Docent)