Innovative learning for innovation
Dr. Ir. Hay Geraedts (Docent)
Niet achter het behang, maar wat dan? Methodiek doelgerichte opvoedingsondersteuning.
drs. Christa Nieuwboer (Docent)
Standpunt voor HAVO/VWO deel 2 docentenboek
Jan de Leeuw (Docent)
Praktijkgericht onderzoek voor reflectieve professionals
Dr. Rob de Lange; Dr. Hans Schuman (Lector); Dr. Nicolien Montesano Montessori
De betekenis van nabijheid. Een onderzoek naar informele zorg in een volksbuurt
Lilian Linders (Lid Lectoraat)
NLP op het werk voor dummies
Everard van Kemenade
Tot hier .. en nu verder
ir.ing. Ruud Thelosen (Docent)
De bijziendheid van evidence based practice: beroepsinnovatie in de sociale sector.
Johan Peels (Docent); Jan Steyaert (Lector); Tineke van den Biggelaar (Docent)
De Bijziendheid van evidence based practice
Johan Peels (Docent); Tineke van den Biggelaar (Docent); Jan Steyaert (Lector)
Palestijnse Rechtvaardigheid
ir. ing. Ruud Thelosen (Docent)