Wat is wijs?
Dr. Everard van Kemenade
Theorie volgt praktijk volgt theorie (boekbespreking)
Jan Steyaert (Lector)
Is onze democratie nog wel een democratie? (boekbespreking)
Jan Steyaert (Lector)
Verhalen van herstel (boekbespreking).
Jan Steyaert (Lector)
Communities of practice: pedagogy and internet-based technologies to support educator's continuing technology professional development in higher education
Maurice Schols (Docent)
Hoe leraren (in opleiding) 'context based' chemieonderwijs beschouwen: een verkenning binnen de M.Ed.-lerarenopleiding scheikunde
Kennedy Tielman (Docent); Rutger van de Sande (Lector); Guido Mollen (Docent)
Fuzzy Control - niet zo vaag als gedacht
Corné Govers; Hans Nas; Peter Klijn
Action research as a qualitative research approach for understanding technology professional development in higher education
MA, MSc Maurice Schols
'Exploring teachers' views on learning together: are there differences between types of education?'
dr. Marjan Vermeulen; dr.ir Quinta Kools (Lector)