Onderzoekend vermogen ontwikkelen tijdens je lerarenopleiding
L. Munneke; J.S. Rozendaal; L. van Katwijk
Verpleegkundigen in de ontwerpersrol
O.K. Helder; B.A. Timmermans; T. de Vos
Assaults on belonging: how Dutch youth without ‘blue eyes, cheese, and clogs’ experience everyday racism in educational contexts
B.L. Kennedy; M. Habraken; S.N. Melfor
In verband met taal: naar een gedeelde kennisbasis voor taalbewust hoger onderwijs
J.F. van Kruiningen
Versterken van het curriculaire denken en werken binnen Hogeschool Rotterdam: de kracht van samenhang en verbinding
D.M.A. Sluijsmans
Communiceren over purpose: het dilemma onderzocht
K.S. Klaassen; L.M. Willemsen
Inclusive CLIL: pre-vocational pupils’ target language oral proficiency, fluency, and willingness to communicate
J.L. Denman; E.J. van Schooten; R. de Graaff
Niet het grote ontslag maar de grote opstanding: naar betekenisvol ondernemen en werken
K. Klomp; A.J. Reijenga