Natuurkunde is niet vanzelfsprekend
Marijn van Nijhuis (Onderzoeker)
Sterrenkunde apps in het onderwijs
Marijn van Nijhuis (Onderzoeker); Maurits Polak
Fietsen als context bij natuurkunde
Marijn van Nijhuis (Onderzoeker)
Natuurkunde is niet vanzelfsprekend
Marijn van Nijhuis (Onderzoeker)
Zicht op studentontwikkeling
Judith Gulikers (Onderzoeker); Liesbeth Baartman (Lector)
Samen met gezinnen beslissingen nemen, hoe doe je dat : een verkennend onderzoek naar de onderbouwing en effectiviteit van beslisinstrumenten voor professionals die samenwerken met gezinnen
Pamela Jakobs (Lid Lectoraat); Charlotte Vissenberg (Associate Lector)
Vrijheid voor onderwijs
Elwin Savelsbergh (Lector)
Drie vragen aan Tamar Tas
Tamar Tas (Onderzoeker); Bea Ros
Onderzoekend werken aan onderwijsverbetering
Patricia Brouwer (Onderzoeker); Jannet Doppenberg (Onderzoeker); Annoesjka Boersma (Onderzoeker); Sandra Wagemakers (Onderzoeker)
GoPro-camera's als verbinding tussen theorie en praktijk in het Mbo
Anna Verdoes (Docent); Pleun Driessen (Onderzoeker); Sietse Brands (Onderzoeker); Bas Kollöffel (Onderzoeker)