Het ontwerpen van blended learning binnen Fontys Hogescholen
Danielle Quadakkers (Student)
Standpunt VMBO deel 1, Leerwerkboek.
Jan de Leeuw (Docent)
Geen sportcultuur zonder sportinfrastructuur
Jeroen Scheerder; Steven Vos (Lector)
Toepassing van trainingsprincipes bij krachttraining in de revalidatie
Dr. D.M. van Leeuwen (Docent)
Praten kan ik niet... maar communiceren wil ik wel!
Yvonne van Zaalen (Docent); Stijn Deckers (Docent)
Becoming a teacher educator: experiences with a special induction programme for beginning teacher educators
MEd Marly Gootzen (Lid Lectoraat); drs Marina Bouckaert-den Draak (Lid Lectoraat); dr Quinta Kools (Lector); MEd Marije Veraa (Lid Lectoraat); dr Rita Schildwacht (Lid Lectoraat); dr Audrey Seezink (Lid Lectoraat)
AN INTERNATIONAL EXPLORATION ON PROFESSIONAL DEVELOPMENT OF EXPERIENCED TEACHER EDUCATORS: HOW DO THEY KEEP UP?
prof Simone White; dr Tetsuhito Sakata; dr Gilada Avissar; dr.ir. Quinta Kools (Lector); dr Marcel van der Klink (Lector)
Regionale concurrentiekracht
Cees-Jan Pen (Lector)
'Het is belangrijk dat studenten vragen leren stellen'
Bart de Zwart (Lid Lectoraat)
‘Meer gezond verstand nodig in de vastgoedwereld’
Michèlle Elbers; Tara Pijs (Stafmedewerker)