professional development of teacher educators through informal learning
dr.ir. Quinta Kools (Lector); Marina Bouckaert-den Draak (Lid Lectoraat); Marly Gootzen (Lid Lectoraat); Maurice Schols (Lid Lectoraat); Rita Schildwacht (Lid Lectoraat)
Leraar op leerpleinen
Piet Noordzij (Lid Lectoraat)
Wie heeft de prijs gewonnen?
Bas Jongenelen (Docent)
µPlasma printing of hydrophobic and hydrophilic patterns to improve wetting behaviour for printed electronics
ir.M.H.A. van Dongen (Lid Lectoraat); E. Nieuwenhuis (Student); L. Verbraeken (Student); ir. R.O.F. Verkuijlen (Lid Lectoraat); dr. J.P.C. Bernards (Lector)
Corporate Governance & Social Responsibility:
Drs. Ewoud Jansen (Docent)
Aandacht voor de begeleiding van beginnende lerarenopleiders.
Quinta Kools (Lector); Annette Lievaart (Docent); Carla van Oorschot (Docent)
Mid-Size Urbanism
ir. Bart de Zwart (Lid Lectoraat)
Het "JeugdSynergiePlan"
drs. Paul van Kempen (Lid Lectoraat)
Becoming a teacher educator: experiences with a specific induction period for beginning teacher educators.
Rita Schildwacht (Lid Lectoraat); Marly Gootzen (Lid Lectoraat); Quinta Kools (Lector); Marije Veraa (Lid Lectoraat)
HR ambities voor Fontys Hogeschool voor de Kunsten
MBA PPCM de Greef