Peer production as mindful and responsible innovation: the case of Fabricademy
L. Thomas; A. Pistofidou; P. Troxler; C. Kohtala
Van docentenkamer naar thuiskantoor
Ballafkih, Hafid (Centre For Economic Transformation (Cet)); van Middelkoop, Daniël (Centre For Economic Transformation (Cet))
Goed en waardig werk in het hoger onderwijs
van Middelkoop, Daniël (Centre For Economic Transformation (Cet)); Dikkers, Josje
Feasibility and evaluation of high-fidelity simulation education for acute clinical toxicology
David J. Brinkman; Nella S. Wackwitz; Erik M. Donker; Jelle Tichelaar (Lector)
Beoordelen van communicatievaardigheden in een digitaal tijdperk.
Tamara van Schilt-Mol; Desirée Joosten-ten Brinke; Kelly Beekman
Organisatie buitenkringbijeenkomst: nemen van zorgvuldige beslissingen op basis van een portfolio
Tamara van Schilt-Mol; Liesbeth Baartman; Linda Jakobs; Debby Weerlink
The push forward in rehabilitation; validation of a machine learning method for detection of wheelchair propulsion type
Rienk van der Slikke (Onderzoeker); Arie-Willem de Leeuw (Onderzoeker); Aleid de Rooij (Onderzoeker); M.A.M. (Monique) Berger (Lector)
Datagericht werken in de forensische jeugdzorg
Noom, M.J. (Lectoraat Forensische Jeugdzorg)
Biomarkers associated with cognitive impairment in post-traumatic stress disorder: a systematic review of current evidence
J. Guo; V. Orgeta; I. Olivé; E. Hoff; J. Huntley; M. Olff; S. Sobczak
De helofytensloot werkt
Kooij, W. van der