Why so many change efforts fail
Lydia Schaap (Onderzoeker); Kristin Vanlommel (Lector)
Communication in Daily Life of Children With Developmental Language Disorder: Parents’ and Teachers’ Perspectives
Gerda Bruinsma (Onderzoeker); Frank Wijnen (Onderzoeker); Ellen Gerrits (Lector)
Gestructureerd inschatten van risico- en beschermende factoren
Vivienne de Vogel (Lector); Jacqueline Bosker (Lector)
Mentale veerkracht
Vivienne de Vogel (Lector); Nienke Verstegen (Onderzoeker); Anne Koppe (Onderzoeker)
Risicomanagement
Jacqueline Bosker (Lector); Vivienne de Vogel (Lector)
Trauma-informed care
Annabel Simjouw (Onderzoeker); Vivienne de Vogel (Lector)
Straf(proces)recht
Moniek Zuurbier (Onderzoeker); Jacqueline Bosker (Lector); Marie-José Geenen (Onderzoeker); Vivienne de Vogel (Lector)
Modifying risk factors, building strengths
Corine de Ruiter (Onderzoeker); Vivienne de Vogel (Lector)
Trust in Artificial Intelligence: Exploring the Influence of Model Presentation and Model Interaction on Trust in a Medical Setting
Tina Wünn; Danielle Sent (Onderzoeker); Linda W. P. Peute; Stefan Leijnen (Onderzoeker)
Games to support teaching clinical reasoning in health professions education: a scoping review
Gilbert Koelewijn (Onderzoeker); Marije Hennus (Onderzoeker); Helianthe Kort (Lector); Joost Frenkel (Onderzoeker); Thijs van Houwelingen (Onderzoeker)