Comparison of Clinical Efficacy and Mechanical Characteristics of Two Knee Distraction Devices With Relevance for Clinical Practice
T. Struik (Onderzoeker); M.P. Jansen (Onderzoeker); Rik Lafeber (Onderzoeker); F.P.J.G. Lafeber (Onderzoeker); S.C. Mastbergen (Onderzoeker)
“Those blimmin Ts and Cs”: a mixed methods analysis of how people manage personal information, privacy, and impressions
Anouk Mols (Onderzoeker); Jorge Pereira Campos; João Fernando Ferreira Gonçalves
Wijs met werken in onderwijs
Mieke Koeslag-Kreunen (Lector)
Leraar worden en leraar blijven in po, vo, mbo & hbo
Tamar Tas (Onderzoeker); Edy van Renselaar (Onderzoeker); Kaoutar El Khattouti (Onderzoeker)
Module Bonaire
Bart Wagemakers (Onderzoeker)
Onderwijsprofessionals versterken hun handelen door samen leren en ontwikkelen
Elsemarijn Ippel (Onderzoeker); Mees Kok (Onderzoeker); Maaike Koopman (Onderzoeker); Angela de Jong (Onderzoeker)
Grafiekpolitie | Misleidende rankings in beeld
Ivo van Vulpen; Peter Burger; Winnifred Wijnker (Onderzoeker)
Werken in teams om expertise optimaal te benutten
Patricia Brouwer (Onderzoeker); Mieke Koeslag-Kreunen (Lector); Anneke Offereins (Onderzoeker)
Leren en ontwikkelen in de schoolorganisatie vanuit wat lerenden nodig hebben
Maaike Koopman (Onderzoeker); Saskia Brokamp (Onderzoeker); Bibi Van Wolput (Onderzoeker)
How can we understand and stimulate evidence-informed educational change?
Kristin Vanlommel (Lector); Elske van den Boom-Muilenburg (Onderzoeker)