Behouden van onderwijsprofessionals in het Utrechtse basisonderwijs
Lotte Gras (Docent); Siska de Gries (Docent); Sanna van der Heijden (Docent); Brechtje Poldermans (Docent); Iris de Rooij (Docent); Bente Rademaker (Docent); Angela de Jong (Onderzoeker); Maaike Koopman (Onderzoeker)
Ervaringskennis: De meerwaarde van het inzetten van ervaringskennis in de communicatie bij vroegsignalering
Laura Nuiver (Onderzoeker); Susanne Tonnon (Onderzoeker); Tamara Madern (Lector)
Hoe halen inwoners de startstreep?
Susanne Tonnon (Onderzoeker); Eline Maussen (Onderzoeker); Julia te Boekhorst (Onderzoeker); Paulien Pakkert (Onderzoeker); Eleana Vink (Onderzoeker); Tamara Madern (Lector)
Transforming foreign language teaching practices through communicative classroom-based assessment programs
Charline Rouffet (Phd)
Op expeditie
Ditte Lockhorst (Onderzoeker); Bregje de Vries (Onderzoeker); Patricia Brouwer (Associate Lector); Monika Louws (Onderzoeker); Leonie Middelbeek (Onderzoeker); Wouter Schenke (Onderzoeker); Amber Walraven (Onderzoeker); Annemie Struyf (Onderzoeker)
Moedige ruimte maken
Lisette Munneke (Lector)
Benutting van kennis uit onderzoek bevorderen in het onderwijs: hoe doe je dat?
Carlos van Kan (Onderzoeker); Patricia Brouwer (Onderzoeker); Merel Wolf (Onderzoeker); Marloes de Lange (Onderzoeker)
Benutting van kennis uit onderzoek bevorderen in het onderwijs: hoe doen practoraten dat?
Carlos van Kan (Onderzoeker); Patricia Brouwer (Onderzoeker); Merel Wolf (Onderzoeker); Marloes de Lange (Onderzoeker)
Wat motiveert jou?
Lotte Gras (Docent); Siska de Gries (Docent); Sanna van der Heijden (Docent); Brechtje Poldermans (Docent); Iris de Rooij (Docent); Bente Rademaker (Docent); Angela de Jong (Onderzoeker); Maaike Koopman (Onderzoeker)
Blijven werken in onderwijs
Patricia Brouwer (Onderzoeker); Maaike Koopman (Onderzoeker); Mieke Koeslag-Kreunen (Lector); Jantine Kuiken