Handboek maker lab: maakplaatsen in bibliotheken
M. Mostert-van der Sar; M. Muñoz Aparici; M. Hermans; M. Oomes; O. Caso; P. Troxler; V. Heil
Waarde van beeld, beeld van waarde: de economische waarde van beeld in Nederland
W.J.J. Manshanden; P.W.M. Rutten
ChatGPT is een extra klasgenoot
P.T.M. van Boheemen
Towards an integrated approach for preserving data utility, privacy and fairness
M.S. Bargh; R. Choenni
Van oud het nieuwe nieuw maken
M.P.N.C. Soyer
Does vocabulary knowledge matter in the effectiveness of instructing reading strategies? Differential responses from adolescents with low academic achievement on growth in reading comprehension
M. Okkinga; A.J.S. van Gelderen; E.J. van Schooten; R. van Steensel; P.J.C. Sleegers
De beroepstrots wordt alleen maar groter als iets moeilijk is. In gesprek met Jelle van Baardewijk
J.J. van Baardewijk
Prediken of informatie delen: coachend naar ruimte voor bezinning in het Hoger Economisch Onderwijs
R. van der Pluijm
Trends in perinatal outcomes of women with chronic medical conditions: a 10-year population-based study in the Netherlands
A.N. Rosman; H.W. Torij; S.R. Hilberink