“Those blimmin Ts and Cs”: a mixed methods analysis of how people manage personal information, privacy, and impressions
Anouk Mols (Onderzoeker); Jorge Pereira Campos; João Fernando Ferreira Gonçalves
Grafiekpolitie | Misleidende rankings in beeld
Ivo van Vulpen; Peter Burger; Winnifred Wijnker (Onderzoeker)
How can we understand and stimulate evidence-informed educational change?
Kristin Vanlommel (Lector); Elske van den Boom-Muilenburg (Onderzoeker)
En dan zit je vader in de gevangenis
Mariëlle van Bussel
Veelzijdige identiteiten dragen bij aan diversiteit, inclusie en veiligheid
Youssef Azghari (Onderzoeker)
Opvang en ondersteuning voor slachtoffers van huiselijk geweld én hun huisdieren in Nederland
Leonie Bakker (Onderzoeker); Rianne Haaijema (Onderzoeker); Janine Janssen (Lector)
De overlap tussen offline en online geweld in afhankelijkheidsrelaties
Susanne van ’t Hoff-de Goede (Onderzoeker); Janine Janssen (Lector)
Effects of the COVID-19 school lockdowns on language and math performance of students in elementary schools: implications for educational practice and reducing inequality
Oostdam, Ron (Lectoraat Maatwerk In Leren En Instructie); van Diepen, Mieke (Lectoraat Kansrijke Schoolloopbanen In Een Diverse Stad); Zijlstra, Bonne; Fukkink, Ruben (Faculteit Onderwijs En Opvoeding)
Lifestyle and health changes in wheelchair users with a chronic disability after 12 weeks of using the WHEELS mHealth application
Hoevenaars, Dirk; Holla, Jasmijn F M; de Groot, Sonja; Weijs, Peter J M (Lectoraat Voeding En Beweging); Kraaij, Wessel; Janssen, Thomas W J
‘New’ Dutch Civic Integration: learning ‘Spontaneous Compliance’ to address inherent difference
Blankvoort, Nadine (Lectoraat Ergotherapie - Participatie En Omgeving); Laliberte Rudman, Debbie; van Hartingsveldt, Margo (Lectoraat Ergotherapie - Participatie En Omgeving); Krumeich, Anja