Bouwen aan een opleiding als platform
Jacqueline van Swet (Lid Lectoraat); Hans van Huijgevoort (Lid Lectoraat); Frank Cornelissen (Lid Lectoraat); Jos Kienhuis (Lid Lectoraat); Karel Smeets (Lid Lectoraat); Kara Vloet (Lid Lectoraat)
Naar een auti-vriendelijke VO-school Leerlingen met autisme en open opdrachten
drs. Mariette Haasen (Docent); drs. José Wichers-Bots (Docent)
Leren in het Beroepsonderwijs
Jacques Fanchamps (red.) (Docent); Jo Gardeniers (red.) (Docent); Frans Smulders (red.) (Lid Lectoraat); Frank Crasborn (Docent); Drs. Harrie Schollen (Docent); Spuijbroek-Mesch; Drs. Kara Vloet (Docent); Drs. Didderen; Ir. Piet Noordzij (Docent); Drs. Smeets; Drs. Timmermans; Drs. Manders; Prof.Dr. Eric Verbiest (Lector); Dr.Ir. Quinta Kools (Lector)
Evidence-based practice voor verpleegkundigen: methodiek en toepassing
David de Louw; Karen Cox (Lector); Joan Verhoef; Chris Kuiper
Stimuleren van leren
Peter Teune (Lector); Anje Ros (Lector); Mariska Knol
Communicatieplanner
drs. Wil Michels (Docent)
That which goes unsaid: Experiences of everyday life in residential care for residents with limited communication ability. A collective case study.
Donna Frost (Lid Lectoraat)
Copy & Concept; prikkels voor reclamemakers
Martin Westbeek (Docent); Bert Thobokholt (Docent); Barry De Waal
Evidence-based practice voor paramedici: methodiek en toepassing
Joan Verhoef; Chris Kuiper; Karen Cox (Lector); David de Louw (Docent)