Module Bonaire
Bart Wagemakers (Onderzoeker)
Onderwijsprofessionals versterken hun handelen door samen leren en ontwikkelen
Elsemarijn Ippel (Onderzoeker); Mees Kok (Onderzoeker); Maaike Koopman (Onderzoeker); Angela de Jong (Onderzoeker)
Grafiekpolitie | Misleidende rankings in beeld
Ivo van Vulpen; Peter Burger; Winnifred Wijnker (Onderzoeker)
Werken in teams om expertise optimaal te benutten
Patricia Brouwer (Onderzoeker); Mieke Koeslag-Kreunen (Lector); Anneke Offereins (Onderzoeker)
Leren en ontwikkelen in de schoolorganisatie vanuit wat lerenden nodig hebben
Maaike Koopman (Onderzoeker); Saskia Brokamp (Onderzoeker); Bibi Van Wolput (Onderzoeker)
How can we understand and stimulate evidence-informed educational change?
Kristin Vanlommel (Lector); Elske van den Boom-Muilenburg (Onderzoeker)
Collaboration: How does it work according to therapists and parents of young children? A systematic review
Inge Klatte (Onderzoeker); Marjolijn Ketelaar (Onderzoeker); Annemieke de Groot (Onderzoeker); Manon Bloemen (Onderzoeker); Ellen Gerrits (Lector)
Collaborative working in speech and language therapy for children with DLD—What are parents’ needs?
Inge Klatte (Onderzoeker); Manon Bloemen (Onderzoeker); Annemieke de Groot (Onderzoeker); Tina Mantel (Onderzoeker); Marjolijn Ketelaar (Onderzoeker); Ellen Gerrits (Lector)
We can only keep hoping
Hans Vehof (Onderzoeker)
Nuances and details in student approaches to learning in innovative secondary education using profiles
Maaike Koopman (Onderzoeker); Douwe Beijaard (Onderzoeker)