Wie dit begrijpt is gek. Kansrijke schoolloopbanen door passend mondeling taalaanbod in het hoger onderwijs
van Diepen, Mieke (Lectoraat Kansrijke Schoolloopbanen In Een Diverse Stad); van Eerd, Bas (Faculteit Onderwijs En Opvoeding); Kwakman, Marike (Hogeschool Van Amsterdam)
Illness perceptions in people with chronic and disabling non-specific neck pain seeking primary healthcare: a qualitative study
M. Kragting; A.L. Pool-Goudzwaard; M.W. Coppieters; P.B. O'Sullivan; L.P. Voogt
Podcastaflevering: Bart Wernaart: "Mijn doel is om onze digitale samenleving menselijker te maken."
Bart Wernaart (Lector)
Slachthuisstraat door de ogen van jonge ontwerpers
Psarra, Ifigeneia; Willekens, Luc
Parents’ perspectives on adolescent social emotional learning:
Marion van de Sande; Esther Pars-Van Weeterloo; R.F.W. (René) Diekstra; Carolien Gravesteijn; Paul L. Kocken; Ria Reis; Minne Fekkes
Adhesive droplets made from plant‑derived oils for control of western flower thrips
Bierman, T.V. ; Vrieling, K. ; Zwieten, R. van; Kodger, T.E.; Macel, M.; Bezemer, T.M.
How do teachers in vocational and higher education nudge their students? A qualitative study
R.J. Weijers; B.B. de Koning; E.B. Klatter; F. Paas
Care transformation defined by conditions, mechanisms, and outcomes: a systematic literature review
Garritsen, (George) (Onderzoeker); Hulshof, (Stephanie) (Extern); Keijser, (Wouter) (Extern); Ouden, (Marjolein) (Lector); Beerlage de Jong, N. (Nienke) (Extern); Kelders, S.M. (Saskia) (Extern)
Podcastaflevering: Hoe bang moet je zijn voor technologie?
Bart Wernaart (Lector)
Exergaming daagt uit tot meer en langer bewegen
Connie te Grotenhuis; Ineke Stolte; Marije Holstege (Lector)