Een master wetenschapscommunicatie en wetenschapseducatie in Eindhoven: Oriënterende studie naar de inhoud van masters Science Education and communication (MSc). In opdracht van RvB Fontys Hogescholen
Dr. Paula Zweekhorst (Docent)
Over kwaliteitscriteria voor leerobjecten in het hsao
Herman van Lieshout (Docent)
Competentiegerichtheid en scheikunde leren: over metacognitieve opvattingen, leerresultaten en leeractiviteiten
Dr. Rutger A.W. van de Sande (Lector)
Embedded systemen
ir. Eric Dortmans (Lector); ir. Wim Hendriksen (Lector)
Jonge dromen over het platteland. Methodische verantwoording.
Dr. Y.M. te Poel (Lector); A. Verweij
Vraagsturing en de student: U vraagt, wij draaien? Publicatie uit de Bilobareeks
drs. Rita van Deuren (Lector)
Wrok en begeerte. Een pastoraal-psychologisch onderzoek naar de praktijk van hoofdzonden in een cultuur van narcisme.
dr. Leon G.M. Derckx (Docent)
Het kapitaal van de sport
Maarten van Bottenburg (Lector)
Het imago van ict.Onderzoek naar keuzemotieven van scholieren.
Drs Miranda Valkenburg
Onderwijsmodellen : De overdraagbaarheid van de didactische structuur van een complex leerobject; een case study
Peter Sloep (Lector); Sybilla Poortman (Lid Lectoraat)