Van Sociale software naar een repository van herbruikbare leerobjecten. DU 5127-03
Pieter van Waesberge; Herman van Lieshout (Docent); Pete van der Spoel; Albert Visser
Populisme en architectuur
Tony Goossens (Docent); Peter van der Gugten; Marc Glaudemans (Lector); Luc Merx
NLP bij stress en burn-out
Everard van Kemenade
Kiene Brillenburg Wurth & Ann Rigley (red.), Het leven van teksten - Een inleiding tot de literatuurwetenschap
Bas Jongenelen (Docent)
Rezension: A. Walthe/M. du Bois-Reymond & A. Biggart (Eds.) (2006). Participation in Transition. Motivation of Young Adults in Europe for Learning and Working. Frankfurt am Main: Peter Lang. Diskurs, 2, 2, 227-229.
Isabelle Diepstraten (Docent)
Vaardigheden- en attitudenfundament voor Fontys Hogeschool Communicatie
Drs Marianne van den Bosch (Docent); Drs Henriëtte Gerrits (Docent); Dr. Paula Zweekhorst (Docent); Drs Conny de Laat (Docent)
Een master wetenschapscommunicatie en wetenschapseducatie in Eindhoven: Oriënterende studie naar de inhoud van masters Science Education and communication (MSc). In opdracht van RvB Fontys Hogescholen
Dr. Paula Zweekhorst (Docent)
Over kwaliteitscriteria voor leerobjecten in het hsao
Herman van Lieshout (Docent)
Evaluatie van de demonstratiefaciliteit Domotica, gerealiseerd door De Erkenkamp
G. Crooymans; Charles Willems; Anne-mie Sponselee; F. Vlaskamp
SPOENK 16. Afstudeercatalogus Fontys Academie voor Architectuur en Stedenbouw 2005-2006
Jeroen J Visschers (Docent); Jan Willem van Kuilenburg (Docent)