Kunst in netwerken
Pascal Gielen (Lector)
Bouwen aan een opleiding als platform
Jacqueline van Swet (Lid Lectoraat); Hans van Huijgevoort (Lid Lectoraat); Frank Cornelissen (Lid Lectoraat); Jos Kienhuis (Lid Lectoraat); Karel Smeets (Lid Lectoraat); Kara Vloet (Lid Lectoraat)
Naar een auti-vriendelijke VO-school Leerlingen met autisme en open opdrachten
drs. Mariette Haasen (Docent); drs. José Wichers-Bots (Docent)
Leren in het Beroepsonderwijs
Jacques Fanchamps (red.) (Docent); Jo Gardeniers (red.) (Docent); Frans Smulders (red.) (Lid Lectoraat); Frank Crasborn (Docent); Drs. Harrie Schollen (Docent); Spuijbroek-Mesch; Drs. Kara Vloet (Docent); Drs. Didderen; Ir. Piet Noordzij (Docent); Drs. Smeets; Drs. Timmermans; Drs. Manders; Prof.Dr. Eric Verbiest (Lector); Dr.Ir. Quinta Kools (Lector)
Evidence-based practice voor verpleegkundigen: methodiek en toepassing
David de Louw; Karen Cox (Lector); Joan Verhoef; Chris Kuiper
Muziek als rituele praktijk
Martin J.M. Hoondert (Lector)
Kennis en leren in het basisonderwijs
Dr. Anje A. Ros (Lector)
Veilig op weg met een rijassistent
Ir. Henk Lupker (Lector)
Over interculturaliteit en kwaliteit van de journalistiek
Dr. Huub Evers (Lector)
Fysieke activiteit en gezondheid
Dr. Lars B. Borghouts (Lector)