Effects of the COVID-19 school lockdowns on language and math performance of students in elementary schools: implications for educational practice and reducing inequality
Oostdam, Ron (Lectoraat Maatwerk In Leren En Instructie); van Diepen, Mieke (Lectoraat Kansrijke Schoolloopbanen In Een Diverse Stad); Zijlstra, Bonne; Fukkink, Ruben (Faculteit Onderwijs En Opvoeding)
Promoting public playgrounds usage and children’s physical activity withsports activities
Bliekendaal, S. (Onderzoeker); Nauta, J.
Social imaginaries methods and socio-engineering competences in sustainable river management (a case study in the living lab Upper Citarum)
Roosmini, D.; Witteveen, L.M.; Mayangsari, I.D.; Nastiti, A.; Botden, T.
Eiwittransitie voor een gezondere mens en een duurzamere wereld
Dubbeldam, R.; Sura-de Jong, M. (Lector)
Zoeken naar natuurlijke oplossingen voor problemen
Stobbelaar, D.J.; Rurup, F.H.
Het programma in het kader van de Omgevingswet
Eijk, P.J. van (Lector); Geest, L. van der; Groenhuijzen, P. (Onderzoeker); Hobma, F.; Kuiper, G.
Visie op integraal advies door een financieel professional aan het mkb
Thomas Lans (Lector); Fred de Jong (Associate Lector)
Incorporating high-resolution climate, remote sensing and topographic data to map annual forest growth in central and eastern Europe
Jevšenak, J.; Klisz, M.; Mašek, J.; Čada, V.; Janda, P.; Svoboda, M.; Vostarek, O.; Treml, V.; Maaten, E. van der; Popa, A.; Popa, I.; Maaten-Theunissen, M. van der; Zlatanov, T. ; Scharnweber, T.; Ahlgrimm, S.; Stolz, J.; Sochová, I.; Roibu, C.; Pretzsch, H.; Sass-Klaassen, U.G.W.; Schmied, G.; Uhl, E.; Kaczka, R.
Wie ben ik nu? Een pilotonderzoek naar identiteitsveranderingen van Lot, een persoon met afasie
R. Brinkman; M. Cardol; C.A.M. Neijenhuis; M. Luinge; C. Leget
Promoting explicit instruction of strategies for self-regulated learning: evaluating a teacher professional development program in primary education
P.H.M. Sins; R. de Leeuw; J. de Brouwer; E. Vrieling-Teunter