PE teachers engaging with formative assessment in secondary school PE
Menno Slingerland; Lars Borghouts; Gwen Weeldenburg
Kunnen we de motoriek van po-leerlingen op niveau krijgen, bijvoorbeeld door bij bewegingsonderwijs altijd ALO-vakleerkrachten in te zetten?
Rudmer Heerema; Menno Slingerland
Betrouwbaar en fatsoenlijk
Hugo Schalkwijk (Onderzoeker)
Lectorale rede Bart Wernaart - Moral Design Strategy
Bart Wernaart (Lector)
Virtual community in de georganiseerde sport
Nanny Adriana Maria Wilhelmina Kuijsters-Timmers (Phd)
Designing for active office work
Ida Damen
Professionele werkplaatsen als lerende ecosystemen: de complexiteit van meervoudige samenwerkingen
Miranda Snoeren (Lector)
Gezond Kindcentrum in Beweging (methodiek)
Dave Van Kann; Evelien Backx; Anoek Adank; Tess de Kok; Steven Vos (Lector)
Onderzoeksrapport DELA
Marlou Duchâteau (Student); Vic van Rooij (Student); Frank van de Ven (Student)
Lessons learned from educating AI engineers
Petra Heck (Onderzoeker); Gerard Schouten (Lector)