De ondernemende binnenstad
B.A.M. de Zwart (Onderzoeker); T.S. Pijs (Stafmedewerker); N.B. Schram (Docent)
The right to food in international law with case studies from the Netherlands and Belgium
Bart Wernaart (Docent); Bernd M.J. van der Meulen
Moeilijk leren in de klas vraagt samenwerken buiten de klas
Jacqueline van Swet (Lector)
Van open content via open pedagogy naar open onderwijs
Robert Schuwer (Lector); M. van Arendonk; M. Ouwehand; N. vd Woert
Digitale badges en microcredentialing
J. van Hees; Robert Schuwer (Lector); J. de Werk
Of two contrasting philosophies that underpin openness in education and what that entails
Robert Schuwer (Lector); Peter B. Sloep
Analyse- en publicatiefase
Sil Aarts; Willem Gosens
Professional values: the use of technology and the new generation of clinicians
Eveline J.M. Wouters (Lector); Thea C.M. Weijers; Marianne E. Nieboer (Docent)
Toward physics education in agreement with the nature of science
Zeger-jan Dominicus Quinten Pouwel Kock (Docent)