Hoe meer zelfsturing hoe groter de rol van leidinggevenden
Karin Derksen; Marian Thunnissen (Lector)
"Je staat er niet alleen voor!":
Klari Nanning-Broek (Student); Wilma Klabbers (Begeleider)
Motivatie en onderwijsbehoeften
Deen van Rijn (Student); Wendy op het Veld-Jansen (Begeleider)
In hoeverre is er een verband tussen het lopen op verschillende ondergronden tijdens het trainen voor de halve Marathon Eindhoven en het ontstaan van blessures aan het onderbeen, opgelopen tijdens de halve Marathon Eindhoven?
Tim van der Stam (Begeleider); Madelon Pijnenburg (Begeleider); Danny Craemers (Student); Mitchel van Eeden (Begeleider)
The art of the possible: an insider analysis of change processes within a Dutch teaching university
B.A.,P.G.C.E., M.A. Nicole Renou
Het in kaart brengen van de pedagogische leraar competenties
Simone van de Velde (Begeleider); Marjolein Tholen (Student)
Onderwijsbehoeften van (hoog)begaafde kinderen
Klaas-Jan Kuper (Begeleider); Jeanne van de Ven-Dapperen (Student)
Egozines; journalistiek egocentrisme of functioneel tijdschrift: visie op de functie en positie van personality magazines
Joyce van der Bent (Student)
Sport in de stad.
dr. ir. Hugo van der Poel; Msc Remco Hoekman; dr. Mark van den Heuvel (Lector)
Het pedagogisch leefklimaat
Carlijn van Summeren (Student); Diederik Letanche (Begeleider); Floortje Peels (Begeleider)