Hoofdstuk 9: fase 6: Interprofessionele community of practice (and learners
J. van Dongen; Wietske Kuijer; N. Scherpbier-de Haan
Vrouwen zonder officieel eigen inkomen : hoe hard moet ik mijn geluid zetten om gehoord te worden?
Sjiera de Vries (Lid Lectoraat); Kim Molenaar (Lid Lectoraat); Aljona Wertheim (Lid Lectoraat)
Betekenisvol Uitleggen
Pascal de Vries (Lid Lectoraat); Igor ter Halle (Lid Lectoraat)
Data as driver
Wolbertus, Rick (Lectoraat Energie En Innovatie); Heller, Renée (Lectoraat Energie En Innovatie); van der Koogh, Mylène (Lectoraat Energie En Innovatie); Heath, Edward (Lectoraat Energie En Innovatie); Warmerdam, Jos (Lectoraat Energie En Innovatie); Schaacke, Rob (Lectoraat Energie En Innovatie); Onstein, Sander (Kenniscentrum Techniek); Helmus, Jurjen (Lectoraat Energie En Innovatie); Blankwater, Elgin (Lectoraat Energie En Innovatie)
Moeite met maatwerk
Mein, Arnt (Lectoraat Legal Management)
Preliminary thoughts
van Vliet, Harry (Lectoraat Doorwerking Van Praktijkgericht Onderzoek)
Het optimaliseren van onderwijs aan leerlingen met auditieve en/of communicatieve beperkingen
Kyra Meutstege (Onderzoeker); Laura te Molder (Onderzoeker); Trynke Keuning (Associate Lector); Marieke van Geel (Onderzoeker)
Een onzichtbare generatie op de arbeidsmarkt? Verantwoordingsrapportage
Machteld de Jong (Lector); Henk Steenhuis (Onderzoeker)
Onderzoeksrapport Laila el Hafidi
Laila el Hafidi (Student)
Financiële dienstverlening; toen, nu en straks
van Dam, Rosine (Lectoraat Armoede Interventies); Desain, Lisette (Lectoraat Armoede Interventies); Custers, Anna (Lectoraat Armoede Interventies)