Strategic Marketing Planning
Alsem, Karel Jan (Marketing And Entrepreneurship)
On the Dry port to Dry port-concept Gaining a better understanding of the added value
Erik van Zanten; Dennis Moeke; Henny Jordaan; Darjat Sudrajat; Engkos Achmad Kuncoro
Voorwoord
Miranda Vodegel
Onderzoekend ontwerpen – Lessen uit de MBO Onderzoekswerkplaats Gepersonaliseerd leren met ict
Madeleine Hulsen; Irma van der Neut; Wouter Rijke; Jeltje Kok; Pierre Gorissen
Zes manieren om differentiatie en zelfregie te ondersteunen – Inspiratie vanuit de MBO Onderzoekswerkplaats Gepersonaliseerd leren met ict
Mariola Gremmen; Irma van der Neut; Jeltje Kok; Pierre Gorissen
Implementeren kun je leren – Lessen uit de MBO Onderzoekswerkplaats Gepersonaliseerd leren met ict
Irma van der Neut; Pierre Gorissen; Wouter Rijke
One hundred and thirty degrees fahrenheit
Bruno Vermeersch; Ewout van Rossum
Hoe leef ik met dementie?
Jacoba Huizenga (Onderzoeker); Herma Tigchelaar (Onderzoeker); Edwin Doorn; Mike Geurtsen; Richard den Hartoog; Anita Linskens; Wim van Ogtrop; Gerda Van Tongerloo; Frank Zwertbroek
Screentime Airtime Facetime: Practicing Hybridity in the Cultural Field
Eckenhaussen, Sepp (Lectoraat Netwerkcultuur); Milutinović, Senka; Valente Pinto, Carolina; Balaguer, Clara; Boschat-Thorez, Sofia; Dunnewind, Arjon; Groothuizen, Roos; van der Kooij, Heerko; Britton, Ren Loren; Lovink, Geert (Faculteit Digitale Media En Creatieve Industrie); Molenda, Ania; Mansoux, Aymeric; Moubarak, Karl; Murtaugh, Michael; Osipian, Margarita; Stolk, Lilian; Arkenbout, Chloë (Lectoraat Netwerkcultuur); Hammelburg, Esther (Faculteit Digitale Media En Creatieve Industrie); Viader Guerrero, Jordi
We De Try
Kamara, Esther Aminata (Lectoraat Creative Media For Social Change); Witschge, Tamara (Lectoraat Creative Media For Social Change); García A., Camilo