Niet achter het behang, maar wat dan? Methodiek doelgerichte opvoedingsondersteuning.
drs. Christa Nieuwboer (Docent)
Standpunt voor HAVO/VWO deel 2 docentenboek
Jan de Leeuw (Docent)
Wat werkt? Evaluatie van maatregelen van het Hooghuis in het project talentencampus.
dr. Rutger van de Sande (Lector); dr.ir. Quinta Kools (Lector)
Wetenschappelijk onderzoek geïmplementeerd in het onderwijs: “Kritiek mag!”
Dr Yvonne van Zaalen (Docent); Dr. Eveline Wouters; Drs Tom Melai
Praktijkgericht onderzoek voor reflectieve professionals
Dr. Rob de Lange; Dr. Hans Schuman (Lector); Dr. Nicolien Montesano Montessori
De betekenis van nabijheid. Een onderzoek naar informele zorg in een volksbuurt
Lilian Linders (Lid Lectoraat)
Evaluatie van het pilootproject 'Ervaringsdeskundigen in de armoede en sociale uitsluiting in de federale overheidsdiensten'
Tine Van Regenmortel; M. Hamzaoui; A. Vanheerswyngels; K. Steenssens (Lector); V. Cortese
Fontys OSO in beweging, van visie naar organiseren: inspirerend en te doen
Hans van Huijgevoort (Docent); Jacqueline van Swet (Lid Lectoraat); Doreen Admiraal (Docent)
De bijziendheid van evidence based practice: beroepsinnovatie in de sociale sector.
Johan Peels (Docent); Jan Steyaert (Lector); Tineke van den Biggelaar (Docent)
Hasselt op weg naar een artistieke biotoop? Hasselt als kunstenstad
Pascal Gielen (Lector); Matthijs Boer (Docent); Marc Glaudemans (Lector)