Populisme en architectuur
Tony Goossens (Docent); Peter van der Gugten; Marc Glaudemans (Lector); Luc Merx
NLP bij stress en burn-out
Everard van Kemenade
Kiene Brillenburg Wurth & Ann Rigley (red.), Het leven van teksten - Een inleiding tot de literatuurwetenschap
Bas Jongenelen (Docent)
Rezension: A. Walthe/M. du Bois-Reymond & A. Biggart (Eds.) (2006). Participation in Transition. Motivation of Young Adults in Europe for Learning and Working. Frankfurt am Main: Peter Lang. Diskurs, 2, 2, 227-229.
Isabelle Diepstraten (Docent)
Vaardigheden- en attitudenfundament voor Fontys Hogeschool Communicatie
Drs Marianne van den Bosch (Docent); Drs Henriëtte Gerrits (Docent); Dr. Paula Zweekhorst (Docent); Drs Conny de Laat (Docent)
Een master wetenschapscommunicatie en wetenschapseducatie in Eindhoven: Oriënterende studie naar de inhoud van masters Science Education and communication (MSc). In opdracht van RvB Fontys Hogescholen
Dr. Paula Zweekhorst (Docent)
Over kwaliteitscriteria voor leerobjecten in het hsao
Herman van Lieshout (Docent)
Poétique de Georges Chastelain (1415-1475): "Un cristal mucié en un coffre", Estelle Doudet
Bas Jongenelen (Docent)
Jonge dromen over het platteland. Methodische verantwoording.
Dr. Y.M. te Poel (Lector); A. Verweij
Duaal als ideaal?
Everard van Kemenade