Double knowledge creation: learning experiences from teachers doing their own practitioner research and experiences arising from the program for teacher practitioner research.
dr Sanneke Bolhuis (Lector); dr.ir Quinta Kools (Lector)
Does peer coaching with video feedback improve the quality of teachers' reflections on own professional behaviour?
J. van den Akker; R. Schildwacht (Docent); S. Bolhuis (Lector)
Research in prosthetics and orthotics bachelor level education. needed and inevitable?
ing., M.Sc Fred Holtkamp (Lid Lectoraat); Prof. Dr. Louis Peeraer (Lector)
Towards a system for allocated peer tutoring via instant messaging.
prof. dr. Peter Sloep (Lector); drs. Gijs de Bakker (Docent); prof. dr. Wim Jochems (Docent)
ICU goodpractice bedrijfsvoering bij HBO-Verpleegkunde: managementinformatie
Michel Duinkerke (Stafmedewerker); Desirée van den Bergh (Stafmedewerker)
Wat leren we van jongeren en hun levensloop?
Dr. Isabelle Diepstraten
Development of student knowledge in competence-based pre-vocational secondary education
P. Teune (Lector); D. Beijaard (Lector); M. Koopman (Docent)
Mobiele Telefoon: Vloek of Zegen??
ir.ing. Ruud Thelosen (Docent)
Psychische factoren die mensen met overgewicht of obesitas motiveren of belemmeren om met een fysiek trainingsprogramma te beginnen
MD Eveline Wouters (Lector)
Onderwijsinnovatie en empowerment van leerlingen
dr. Rutger van de Sande (Lector); dr.ir. Quinta Kools (Lector)