Het Poldermodel, also known as The Consensus Machine
Orizzonte-Ramirez, Giuliana; Westplat, Yuri (Lectoraat Responsible It)
Predisposition of In-Service Teachers to Use Game-Based Pedagogy
Palha, Sonia (Faculteit Onderwijs En Opvoeding); Matić, Ljerka Jukić
DoeltaalDigitaal: het gebruik van vertaaltools in de les
van de Guchte, Marrit; Halma, Paul (Faculteit Onderwijs En Opvoeding)
Het sociale gezicht van sociaal werk: ga er maar aanstaan
van den Dries, Anke (Lectoraat Youth Spot)
First User Experiences and Well-being Effects of the NDSM Wharf Waterfront Transformation in Amsterdam
Spanjar, Gideon (Lectoraat Bouwtransformatie); Suurenbroek, Frank (Lectoraat Bouwtransformatie); Schramkó, Sába (Lectoraat Bouwtransformatie); Stolp, Regiena (Lectoraat Bouwtransformatie)
Human-machine co-creativity with older adults
Bossema, Marianne; Saunders, Rob; Ben Allouch, Somaya (Lectoraat Digital Life)
Onderwijs als hoop in onzekere tijden
Göksen, Sultan (Faculteit Onderwijs En Opvoeding)
Five frequently used malnutrition screening tools were unable to identify 32-68% of the hospitalized malnourished older adults
van Dronkelaar, Carliene (Lectoraat Voeding En Beweging); Tieland, Michael (Lectoraat Voeding En Beweging); Cederholm, Tommy; Weijs, Peter (Lectoraat Voeding En Beweging); Reijnierse, Esmee (Lectoraat Voeding En Beweging); Kruizenga, Hinke (Lectoraat Voeding En Beweging)
To involve or not to involve?
Eskes, Anne M. (Lectoraat Patiënt- En Familieparticipatie In De Klinische Zorg)
De brede basis van sociaal werk
Spierts, Marcel; Sprinkhuizen, Ard; Scholte, Margot; Hoijtink, Marc (Lectoraat Stedelijk Sociaal Werk); de Jonge, Ed; van Doorn, Lia