Comparing the Effectiveness of the Blended Delivery Mode With the Face-to-Face Delivery Mode of Smoking Cessation Treatment
Siemer, Lutz; Pieterse, Marcel E; Ben Allouch, Somaya (Lectoraat Digital Life); Postel, Marloes G; Brusse-Keizer, Marjolein G J
Naar een raamwerk voor regeneratieve praktijken
Cuypers, Claudia (Lectoraat Ondernemerschap); van der Zwet, Emiel; Wakkee, Ingrid (Centre For Economic Transformation (Cet)); van Hille, Iteke (Centre For Economic Transformation (Cet)); Lange, Kasper (City Net Zero); Drupsteen-Sint, Linda (Lectoraat Ondernemerschap)
El efecto búmeran y los discursos de odio en los comentarios en prensa
Cabeza San Deogracias, José; Casado Linares, Raúl (Lectoraat Digital Commerce); Gómez Segarra, Manuel
Comparison of Clinical Efficacy and Mechanical Characteristics of Two Knee Distraction Devices With Relevance for Clinical Practice
T. Struik (Onderzoeker); M.P. Jansen (Onderzoeker); Rik Lafeber (Onderzoeker); F.P.J.G. Lafeber (Onderzoeker); S.C. Mastbergen (Onderzoeker)
“Those blimmin Ts and Cs”: a mixed methods analysis of how people manage personal information, privacy, and impressions
Anouk Mols (Onderzoeker); Jorge Pereira Campos; João Fernando Ferreira Gonçalves
Grafiekpolitie | Misleidende rankings in beeld
Ivo van Vulpen; Peter Burger; Winnifred Wijnker (Onderzoeker)
How can we understand and stimulate evidence-informed educational change?
Kristin Vanlommel (Lector); Elske van den Boom-Muilenburg (Onderzoeker)
Collaboration: How does it work according to therapists and parents of young children? A systematic review
Inge Klatte (Onderzoeker); Marjolijn Ketelaar (Onderzoeker); Annemieke de Groot (Onderzoeker); Manon Bloemen (Onderzoeker); Ellen Gerrits (Lector)
Collaborative working in speech and language therapy for children with DLD—What are parents’ needs?
Inge Klatte (Onderzoeker); Manon Bloemen (Onderzoeker); Annemieke de Groot (Onderzoeker); Tina Mantel (Onderzoeker); Marjolijn Ketelaar (Onderzoeker); Ellen Gerrits (Lector)
Nuances and details in student approaches to learning in innovative secondary education using profiles
Maaike Koopman (Onderzoeker); Douwe Beijaard (Onderzoeker)