Zin in Zin, levensbeschouwing en ethiek voor de tweede fase, docentenhandleiding.
Jan de Leeuw (Docent)
Praktijkonderzoek als professionele leerstrategie in onderwijs en opleiding
Sanneke Bolhuis (Lector); Quinta Kools (Lector); Desirée Joosten-ten Brinke (Lector); Ilona Mathijsen (Lid Lectoraat); Karen Krol
Why is there confusion in practicum terminology?
Dr. Paul Hennissen (Lector); Dr. Frank Crasborn (Lector)
Professionaliseringsbehoeften van lerarenopleiders: wat en hoe willen we leren?
Mieke Lunenberg; Quinta Kools (Lector); Ko Melief; Jurrien Dengerink
Berkenstruif
Bas Jongenelen (Docent)
Praktijkgericht onderzoek in de paramedische zorg
Eveline Wouters (Lector); Yvonne van Zaalen (Lid Lectoraat)
De overgang van leren naar werken in het onderwijs
Marije Veraa (Lid Lectoraat); Quinta Kools (Lector)
Zorgdomotica
EJM Wouters (Lector); J van Hoof (Lid Lectoraat)
Organizational Change in a Public Housing Foundation.
Dr Andreas Wagenberg van; Drs Jos Pieterse (Docent); Prof Dr Jan Ulijn
Digital printing of μPlasmas to selectively improve wetting behavior of functional inks for printed electronics
M.H.A. van Dongen (Docent); E. Nieuwenhuis (Onderzoeker); L. Verbraeken (Onderzoeker); R. verkuijlen (Lid Lectoraat); P. Ketelaars; J.P.C. Bernards (Lector)