Mid-Size Urbanism
ir. Bart de Zwart (Lid Lectoraat)
Het "JeugdSynergiePlan"
drs. Paul van Kempen (Lid Lectoraat)
Becoming a teacher educator: experiences with a specific induction period for beginning teacher educators.
Rita Schildwacht (Lid Lectoraat); Marly Gootzen (Lid Lectoraat); Quinta Kools (Lector); Marije Veraa (Lid Lectoraat)
Samenwerken voor kinderen en jongeren
Dr. Hans Schuman (Lector)
Why is there confusion in practicum terminology?
Dr. Paul Hennissen (Lector); Dr. Frank Crasborn (Lector)
Professionaliseringsbehoeften van lerarenopleiders: wat en hoe willen we leren?
Mieke Lunenberg; Quinta Kools (Lector); Ko Melief; Jurrien Dengerink
RAAK composites in mechatronics
Bart Bastings (Stafmedewerker); Henk Kiela (Begeleider)
Normative nasality and nasalance data in Ugandan English-speaking children
K. van Lierde; E. D'haeseleer; G. Galiwango; A. Hodges; Anke Luyten (Docent); H. Vermeersch
Online Opvoeding Ondersteunen TRI-O
dr. Christa Nieuwboer (Docent)
Intercultural park design
Marc Glaudemans (Lector); Beatriz Ramo (Lid Lectoraat); Phil Wood; Olexandr Butsenko