How can we understand and stimulate evidence-informed educational change?
Kristin Vanlommel (Lector); Elske van den Boom-Muilenburg (Onderzoeker)
“I refer to it as throwing wads”
Hagemans, Iris W. (Lectoraat Digital Commerce); Spierings, Bas; Weltevreden, Jesse (Lectoraat Digital Commerce); Hooimeijer, Pieter
Towards teaching strategies addressing online learning in blended learning courses for adult-learners
Nanda van der Stap (Onderzoeker); Theo van den Bogaart (Onderzoeker); Stan van Ginkel (Onderzoeker); Ebrahim Rahimi (Onderzoeker); Johan Versendaal (Lector)
Bildung-making as a key for inclusive education
Hanke Drop (Onderzoeker); Peter Mesker (Onderzoeker)
Een uitgestelde keuze voor een vakgebied
Dekker, Izaak (Lectoraat Didactiek Van De Bètavakken); Snoek, Marco; Fokkens-Bruinsma, Marjon
En dan zit je vader in de gevangenis
Mariëlle van Bussel
Veelzijdige identiteiten dragen bij aan diversiteit, inclusie en veiligheid
Youssef Azghari (Onderzoeker)
Opvang en ondersteuning voor slachtoffers van huiselijk geweld én hun huisdieren in Nederland
Leonie Bakker (Onderzoeker); Rianne Haaijema (Onderzoeker); Janine Janssen (Lector)
De overlap tussen offline en online geweld in afhankelijkheidsrelaties
Susanne van ’t Hoff-de Goede (Onderzoeker); Janine Janssen (Lector)
Effects of the COVID-19 school lockdowns on language and math performance of students in elementary schools: implications for educational practice and reducing inequality
Oostdam, Ron (Lectoraat Maatwerk In Leren En Instructie); van Diepen, Mieke (Lectoraat Kansrijke Schoolloopbanen In Een Diverse Stad); Zijlstra, Bonne; Fukkink, Ruben (Faculteit Onderwijs En Opvoeding)