Statushouders voor de klas Windesheim : vierde evaluatie
Martha Magee (Lid Lectoraat); Sjiera de Vries (Lector)
EBBE-profiel Energietransitie Bewuste en Bekwame Engineers willen, weten en kunnen
Anne van Vulpen (Lid Lectoraat); Claudia Tempels (Lid Lectoraat); Jeike Wallinga (Lector); Mirjam Selhorst (Lid Lectoraat); Guus Gerrits (Lid Lectoraat); Derk-Jan Winkel (Lid Lectoraat); Melanie de Vries (Lid Lectoraat)
Ongelijke routes naar het hbo: invloed van persoonlijke- en achtergrondkenmerken in combinatie met de gevolgde opleidingsroutes op de overgang naar hoger onderwijs
A.J.H. van der Meijden; E.J. van Schooten; A. Vaessen; A. van Stigt
Digitalisering en de juridische functie van Rijkswaterstaat
Timmer, Ivar (Lectoraat Legal Management & Technologie I.O); Hulsker, Helen (Faculteit Maatschappij En Recht)
(V)erken stagediscriminatie : een verkennend onderzoek naar ervaringen van studenten (en docenten) met stagediscriminatie
Sasha Borovitskaya; Rutger Leistra
Impactondernemers en impactmeting : inventarisatie instrumentarium en behoeften voor doorontwikkeling
Claudia van Orden (Lid Lectoraat); Maarten Hogenstijn
Struikelen over studentbegeleiding
Wiersema, Daphne (Lectoraat Kansrijke Schoolloopbanen In Een Diverse Stad); van Diepen, Mieke (Lectoraat Kansrijke Schoolloopbanen In Een Diverse Stad)
Eindrapport monitoronderzoek LeerLab 2022/2023.
Kyle van den Langenberg; Edwin Buijs; Helma Oolbekkink
Verenigbaarheid van mogelijke oplossingen. ‘It takes a village to raise a child’.
L. Fluit; Wietske Kuijer
Ontvlucht en ontheemd: Oekraïense vluchtelingen in Den Haag
K.M. (Katja) Rusinovic; Anita Ham; J. C. W. (Juul) Gooren; Denise Jonker; Nella Rebero