Verkenning opbrengsten traject Begeleiding Beginnende Lerarenopleiders FLOT 2010-2011.
Quinta Kools (Lector); Marije Veraa (Lid Lectoraat); Rita Schildwacht (Lid Lectoraat)
Studeren met autisme: situatiekaart
drs N Schloen
Studeren met autisme: leerstofverwerking
drs N Schloen
Communities of practice: pedagogy and internet-based technologies to support educator's continuing technology professional development in higher education
Maurice Schols (Docent)
Hoe leraren (in opleiding) 'context based' chemieonderwijs beschouwen: een verkenning binnen de M.Ed.-lerarenopleiding scheikunde
Kennedy Tielman (Docent); Rutger van de Sande (Lector); Guido Mollen (Docent)
Fuzzy Control - niet zo vaag als gedacht
Corné Govers; Hans Nas; Peter Klijn
Action research as a qualitative research approach for understanding technology professional development in higher education
MA, MSc Maurice Schols
'Exploring teachers' views on learning together: are there differences between types of education?'
dr. Marjan Vermeulen; dr.ir Quinta Kools (Lector)
Effectiviteit als instrument
drs. Paul van Kempen (Docent)