Standpunt voor HAVO/VWO deel 2 docentenboek
Jan de Leeuw (Docent)
Wat werkt? Evaluatie van maatregelen van het Hooghuis in het project talentencampus.
dr. Rutger van de Sande (Lector); dr.ir. Quinta Kools (Lector)
Praktijkgericht onderzoek voor reflectieve professionals
Dr. Rob de Lange; Dr. Hans Schuman (Lector); Dr. Nicolien Montesano Montessori
De betekenis van nabijheid. Een onderzoek naar informele zorg in een volksbuurt
Lilian Linders (Lid Lectoraat)
Evaluatie van het pilootproject 'Ervaringsdeskundigen in de armoede en sociale uitsluiting in de federale overheidsdiensten'
Tine Van Regenmortel; M. Hamzaoui; A. Vanheerswyngels; K. Steenssens (Lector); V. Cortese
Fontys OSO in beweging, van visie naar organiseren: inspirerend en te doen
Hans van Huijgevoort (Docent); Jacqueline van Swet (Lid Lectoraat); Doreen Admiraal (Docent)
NLP op het werk voor dummies
Everard van Kemenade
Tot hier .. en nu verder
ir.ing. Ruud Thelosen (Docent)
Evaluatie van het eerste jaar van de opleiding Begeleiding Leer- en Onderzoekslijn (BLO)
Dr. Gaby Jacobs (Lector); Astrid Bouman (Onderzoeker)
Grondslagen van Corporate Governance: "Leidraad voor behoorlijk ondernemingsbestuur"
Prof. dr. Ruud Pruijm (Lector)