Reflection on action by activation workers as professional learning strategy
S.A. van Buren-Bense; P.H.J. van der Aa
An analysis of visual functioning and cerebral visual impairments in children with profound intellectual and multiple disabilities
Steendam, M.; Wallroth, M.; Tijmes, N.; van der Putten, A. A. J.; Waninge, Aly (Participation And Health Of Persons With Intellectual And Visual Disabilities)
JMIR - Blended vs FTF smoking cessation treatment
Pieterse, (Marcel) (Extern); Postel, (Marloes) (Associate Lector); Siemer, (Lutz) (Onderzoeker); Ben Allouch, (Somaya) (Extern); Brusse-Keizer, (Marjolein) (Extern)
Wat te doen als je ouderenmishandeling vermoedt?
Miriam van Houten (Onderzoeker); Sivera Berben; Udo J.L. Reijnders; Nies J. Schoonenberg; Chantal Hensens-Wijnen; Lilian Vloet; Katrien M. Zetsma
Iedereen Leert!
Edzes, Arjen (Regionale Arbeidsmarkt); van Es, Eelco (Regionale Arbeidsmarkt)
Transdisciplinair samenwerken, leren en innoveren: factsheet werkproces minor+ App je Happy
M.M. Schouten; J.W. Mulder; L. Schenk
Peer production as mindful and responsible innovation: the case of Fabricademy
L. Thomas; A. Pistofidou; P. Troxler; C. Kohtala
Van docentenkamer naar thuiskantoor
Ballafkih, Hafid (Centre For Economic Transformation (Cet)); van Middelkoop, Daniël (Centre For Economic Transformation (Cet))
Goed en waardig werk in het hoger onderwijs
van Middelkoop, Daniël (Centre For Economic Transformation (Cet)); Dikkers, Josje
Monitor creatieve industrie 2023: Nederland, top-15 steden creatieve industrie en ict, bedrijven, beroepen en zzp’ers
P.W.M. Rutten; W. Manshanden; F. Visser