Types of video and their use in teaching
Jos Fransen; Jos Fransen (Lector); Zac Woolfitt (Lid Lectoraat)
Handreiking voor het didactisch inzetten van video
Jos Fransen (Lector); Zac Woolfitt (Lid Lectoraat)
Gelijke kansen op stage en werk voor alle hoogopgeleide jongeren
Rutger Kappe (Lector); Machteld de Jong (Lector)
Het opleiden van taalbewuste docenten natuurkunde, scheikunde en techniek
Gerald van Dijk (Lid Lectoraat)
A little less balance in new teachers' professional development
Peter Mesker (Lid Lectoraat)
De werkalliantie in het gedwongen kader: Onderzocht bij het reclasseringstoezicht.
Anneke Menger (Lid Lectoraat)
Werkregels voor innovatiemanagers
Remco Coppoolse (Lid Lectoraat)
Passend onderwijzen met co-teaching
Dian Fluijt (Lid Lectoraat)
Food for thought
Wenja Heusdens (Lid Lectoraat)
Inclusive mHealth design
Marlies Welbie (Lid Lectoraat); Harriët Wittink (Lector); Marjan J. Westerman (Onderzoeker); Ilse Topper (Onderzoeker); Josca Snoei (Onderzoeker); Walter L.J.M. Devillé (Onderzoeker)