“Those blimmin Ts and Cs”: a mixed methods analysis of how people manage personal information, privacy, and impressions
Anouk Mols (Onderzoeker); Jorge Pereira Campos; João Fernando Ferreira Gonçalves
Blijven werken in onderwijs
Patricia Brouwer (Onderzoeker); Maaike Koopman (Onderzoeker); Mieke Koeslag-Kreunen (Lector); Jantine Kuiken
Wat werkt als je samenwerkt- deel 2
Hanneke Tuithof (Onderzoeker); Jefta Bego (Onderzoeker)
Grafiekpolitie | Misleidende rankings in beeld
Ivo van Vulpen; Peter Burger; Winnifred Wijnker (Onderzoeker)
How can we understand and stimulate evidence-informed educational change?
Kristin Vanlommel (Lector); Elske van den Boom-Muilenburg (Onderzoeker)
“I refer to it as throwing wads”
Hagemans, Iris W. (Lectoraat Digital Commerce); Spierings, Bas; Weltevreden, Jesse (Lectoraat Digital Commerce); Hooimeijer, Pieter
Boer en omgeving
Methorst, R.G.; Los, A.; Hoolsema, A.
Boer en omgeving
Methorst, R.G.; Los, A.; Hoolsema, A.
Towards teaching strategies addressing online learning in blended learning courses for adult-learners
Nanda van der Stap (Onderzoeker); Theo van den Bogaart (Onderzoeker); Stan van Ginkel (Onderzoeker); Ebrahim Rahimi (Onderzoeker); Johan Versendaal (Lector)
Bildung-making as a key for inclusive education
Hanke Drop (Onderzoeker); Peter Mesker (Onderzoeker)