Reizen door Periodeland
Frans Lutters (Lid Lectoraat)
Perspectives on theory and application of implicit and explicit motor learning in neurological rehabilitation
Melanie Kleynen (Phd)
A little less balance in new teachers' professional development
Peter Mesker (Lid Lectoraat)
De werkalliantie in het gedwongen kader: Onderzocht bij het reclasseringstoezicht.
Anneke Menger (Lid Lectoraat)
Inclusive mHealth design
Marlies Welbie (Lid Lectoraat); Harriët Wittink (Lector); Marjan J. Westerman (Onderzoeker); Ilse Topper (Onderzoeker); Josca Snoei (Onderzoeker); Walter L.J.M. Devillé (Onderzoeker)
Het opleiden van taalbewuste docenten natuurkunde, scheikunde en techniek
Gerald van Dijk (Lid Lectoraat)
Brede vorming als ruimtescheppend gebeuren
Ariëlla Krijger (Onderzoeker)
Wat maakt een evaluatieproces kiemkrachtig?
Ariëlla Krijger (Onderzoeker)
Samen bewegen naar onderwijs dat blijft vormen voor het leven
Aziza Mayo (Lector)
Terugblikken en vooruitdenken
Aziza Mayo (Lector)