Samenwerkend leren binnen technologie ondersteunde afstudeerkringen
Bob Götte (Onderzoeker); Pieter Swager (Onderzoeker); Jos Fransen (Lector)
Wie is consequent Angelsaksisch of Rijnlands?
Pieter van der Hoeven (Lid Lectoraat)
Verkennend onderzoek naar de didactische inzet van mobiele technologie bij de werkveldpartners van het DEIMP-project
Jeroen Bottema (Lid Lectoraat); Faber Marjan (Onderzoeker); Marcella Pavias (Onderzoeker)
Didactische inzet van video in de opleiding Pedagogiek
Estella Griffioen (Onderzoeker); Marian de Jager (Onderzoeker); Zac Woolfitt (Lid Lectoraat); Jos Fransen (Lector)
Studentenwelzijn 2017-2018
Nikkie Gubbels (Lid Lectoraat); Rutger Kappe (Lector)
Jongeren en Wijkteams.
Ard Sprinkhuizen (Lid Lectoraat)
Aan het werk met Triple P Tieners
Marjolijn Distelbrink; Pauline Naber (Lector)
Didactische inzet van de Chromebook
Faber Marjan (Lid Lectoraat); Natascha van der Meide-Oomen (Onderzoeker); Arjan Visser (Onderzoeker); Jos Fransen (Lector)
Uit de WW in de Bijstand
Piet Verstegen
Facilitating language teaching in a hybrid classroom over three locations via streaming video on a first year bachelor course
Zac Woolfitt (Lid Lectoraat); Pieter Swager (Lid Lectoraat)