De betekenis van nabijheid. Een onderzoek naar informele zorg in een volksbuurt
Lilian Linders (Lid Lectoraat)
Evaluatie van het pilootproject 'Ervaringsdeskundigen in de armoede en sociale uitsluiting in de federale overheidsdiensten'
Tine Van Regenmortel; M. Hamzaoui; A. Vanheerswyngels; K. Steenssens (Lector); V. Cortese
Fontys OSO in beweging, van visie naar organiseren: inspirerend en te doen
Hans van Huijgevoort (Docent); Jacqueline van Swet (Lid Lectoraat); Doreen Admiraal (Docent)
Methoden voor sociaal-pedagogisch hulpverleners
van de Sande; Lisette van der Poel; S. de Roos; Schavemaker; J. Bassant; Marieke Linnebank; van Tol; M.H. van Dinther; Jos Terhaag; D. Behrend; Warring; W. van Houten
Leren arrangeren en ontwikkelen van digitaal leermateriaal. Module voor de lerarenopleidingen
drs. Tom van der Geugten (Docent)
Innovative learning for innovation
Dr. Ir. Hay Geraedts (Docent)
Niet achter het behang, maar wat dan? Methodiek doelgerichte opvoedingsondersteuning.
drs. Christa Nieuwboer (Docent)
Evaluatie van het eerste jaar van de opleiding Begeleiding Leer- en Onderzoekslijn (BLO)
Dr. Gaby Jacobs (Lector); Astrid Bouman (Onderzoeker)
'Spiegelbeeld'
Matthijs de Boer (Docent)
Plananalyse 7e en 8e ronde Eo Wijersprijsvraag
prof. dr. ir. Bruno De Meulder; dr. ir. Kees Doevendans; ir. Bart de Zwart (Lid Lectoraat)